1. Nie pamiętam hasła do ziolomed.pl, czy mogę je odzyskać?

Na stronie logowania kliknij w link "Zapomniałeś hasło". Podaj adres e-mail użyty w procesie rejestracji i kliknij “Odzyskaj hasło”. Na Twoje konto pocztowe zostanie wysłany e-mail z dalszymi wskazówkami, postępuj zgodnie z nimi, by nastąpiła zmiana hasła. Następnie zaloguj się podając nowe hasło.

 

2. Czy wszystkie produkty widoczne w ofercie sklepu są dostępne "od ręki"?

Znaczna większość produktów oferowanych  na stronie jest dostępna od ręki. Chwilowo niedostępne mogą być jedynie pojedyncze produkty. Jeśli w złożonym zamówieniu znajdzie się produkt, który w tej chwili jest niedostępny lub będzie niedostępny dłużej niż 2 dni robocze, skontaktujemy się z Tobą drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy sposób realizacji zamówienia.

 

3. Mieszkam w Rzeszowie / w okolicach Rzeszowa, czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionych produktów?

Tak, oczywiście. Proszę wpisać w komentarzu do zamówienia: “odbiór osobisty” lub wybrać tę metodę jako sposób dostawy (darmowy). Sprawdzimy czy wszystkie produkty są aktualnie na stanie. Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie. Zapłata za zamówienie może nastąpić przy odbiorze produktów na ulicy Langiewicza 50, Rzeszów.

 

4. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktów, a także wybranej formy wysyłki (karta, przelew bankowy, pobranie). Produkty dostępne od ręki wysyłane są najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia lub otrzymaniu wpłaty, pozostałe produkty są wysyłane zaraz po ich otrzymaniu, o czym poinformujemy Cię wcześniej e-mailowo lub telefonicznie. Większość przesyłek jest wysłana jeszcze tego samego dnia roboczego.

 

5. Jeżeli złożę zamówienie także na produkty, które są aktualnie niedostępne to dotrą one do mnie razem z produktami dostępnymi? Czy będą to dwie osobne przesyłki?

Zamówienie będzie wysłane dopiero po skompletowaniu całego zamówionego asortymentu. Potwierdzenie nadania przesyłki zostanie wysłane e-mailem. W razie dłuższego oczekiwania na brakujący produkt- skontaktujemy się z Tobą i ustalimy optymalne rozwiązanie.

 

6. Czy wysyłają Państwo towar poza granice Polski?

Tak, sklep ziolomed.pl realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Koszt takiej wysyłki jest ustalany indywidualnie na podstawie kraju dostawy oraz wagi paczki. Zamówienie zagraniczne realizowane są tylko i wyłącznie po przedpłacie po wcześniejszym ustaleniu dokładnych kosztów wysyłki.

 

7. Czy produkty składające się na jedno zamówienie mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być tylko jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane produkty zostały wysłane do dwóch różnych adresatów, złóż dwa odrębne zamówienia.

 

8. Złożyłam/em kilka zamówień, czy można je wysłać jedną przesyłką?

Tak, oczywiście. W takiej sytuacji prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny lub mailowy. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone lub imię i nazwisko osoby zamawiającej (właściciela konta na stronie ziolomed.pl). Potwierdzenie dokonanego połączenia zostanie potwierdzone telefonicznie lub przesłane e-mailem.

 

9. Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy w określonym dniu?

Możliwe jest to tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki kurierem. Nadanie przesyłki w takim przypadku powinno nastąpić nie później niż na dwa dni przed przewidywaną datą dostarczenia. Prosimy osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datą oraz godzinę dostarczenia przesyłki. Ziolomed.pl nie odpowiada za czas i sposób pracy firmy kurierskiej, prosimy więc o monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

 

10. Otrzymałam/em potwierdzenie wysyłki kilka dni temu, ale nadal do mnie nie dotarła, co w takiej sytuacji zrobić?

Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym właściwym dla adresata lub przedstawicielem firmy kurierskiej DHL (infolinia 801 345 345 lub tel. stacjonarny (42) 6 345 345); na stronie www.dhl.com można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego). W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami biuro@ziolomed.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

 

11. Zakupiony produkt niestety nie spełnia moich oczekiwań, czy mogę go zwrócić?

Zgodnie z regulaminem ziolomed.pl każdy kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podawania przyczyny, wysyłając pismo o odstąpienie od umowy na adres siedziby sklepu. Warunkiem zwrotu jest dostarczenie produktu nie zniszczonego, nie noszącego śladów użycia, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.

 

12. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak oczywiście, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT, która zostaje dołączona do wysyłanej paczki.W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy napisać w komentarzu do zamówienia: faktura VAT i podać dane do faktury, lub powiadomić nas e-mailem bądź telefonicznie.

 

13. Czy otrzymam paragon fiskalny?

Tak, do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę na życzenie.